Honlap tartalom frissítés – Hasznos, fontos, kell, - de miért?

A honlap tartalom frissítés témakörét még ma is, a „Content is King”, azaz a „Tartalom a Király” szlogen korában is egyfajta misztikum lengi körül a weboldal tulajdonosok körében. Nem értik, hogy miért kell rendszeresen új tartalmakat közzétenni a honlapon. Azt gondolják, hogy a honlapot elég elkészíteni és akkor már csak keresőoptimalizálni kell.

Mások arra esküsznek, hogy elég egy minimális tartalom, és „majd a szakember optimalizálja”. Ezután pedig máris ott lesz a Google főoldalán a honlap bebetonozva az első helyek valamelyikén. Sokan sajnos vállalják is a munkát így, - más kérdés, hogy mi lesz az eredménye… Majd jön a meglepetés, amikor a várt eredmény elmarad!

Honlap tartalom frissítés

Most akkor mi a fontosabb? A rendszeresen közzétett frissülő tartalom vagy a keresőoptimalizálás?

A válasz nem a vagy-vagy, hanem az is-is! Egyformán szükség van a honlap tartalom frissítés megvalósítására is, és a megfelelő technikai beállításokra is. A Google ugyanis nap, mint nap figyel, és meglehetősen hamar hátra rangsorolja a találati listában a kevés tartalommal rendelkező és a hosszú ideig nem frissített honlapokat. Már 3-4 hónap is hosszú időnek számít! Akkora az információáradat, hogy már ennyi idő alatt elavulttá válhat a honlap a rengeteg új információ miatt.

Fontos tudni még, hogy nem csak az új tartalmakra kell odafigyelnünk, hanem a régebben közzétett tartalmakat is át kell néznünk időnként. Ami már nem aktuális, azokat frissítsük. Ide tartoznak a cégadatok is, ugyanis előfordul, hogy pl. megváltozik a telephely, vagy újjal bővül, de nem kerül fel a honlapra. Az Ügyfél pedig rossz helyre megy a honlap alapján… Érdemes erre figyelni.

Honlap tartalom frissítés okosan – milyen tartalmakat tegyünk közzé?

Ma a honlapon közzétett tartalom a keresőoptimalizálás szerves része! Az új tartalom minden esetben egy alkalom arra, hogy értékes információkkal lássuk el lehetséges vásárlóinkat, Ügyfeleinket. Ez az, amit a Google meg fog nekünk hálálni a jobb pozícióval! Hiszen a honlapok tartalmai között a robotok egy keresés során villámgyorsan lelistázzák azokat a tartalmakat, melyeket „relevánsnak” találnak a beírt kulcsszóhoz.

Ahányszor új tartalmat teszünk közzé, a Google szorgos robotjai meglátogatják honlapunkat és eltárolják az új információkat is. Ezért tudnak olyan villámgyorsan lelistázni több tízezer, sok esetben több százezer találatot a horribilis méretű adatbázisból.

Ha okosan akarjuk a honlap tartalom frissítés stratégiáját megtervezni, ezekre gondoljunk! Egyszerű feladatnak tűnik, de rendkívül időigényes feladat, még akkor is, ha valaki kiválóan tud írni.

Éppen ezért a legtöbben ránk, szakemberekre bízzák. Önnek is segíthetünk? Kérje ajánlatunkat!

Árajánlatkérés
//rapidweb.hu/wp-content/uploads/2020/08/footer_logo_deep-1.png